לקוחות החברה משתמשים בפלטפורמת ניהול המתחם החכם 

  • אפשרות בקרת כניסה ומעקב אחר הרשאות כניסה של דיירים
  • ממשק בענן מאובטח לניהול דלפקי המודיעין הכולל מידע עדכני מחברת הניהול
  • ניהול אורחים ממוחשב וקבלת הרשאות כניסה למגדל ב REALTIME
  • ניהול הרשאות כניסה של ספקים ונותני שירות
  • ניהול יומני אירועים אלקטרוניים מאפשרים למנהל המגדל להיות מעודכן 24/7
  • שליחת הודעות פוש והודעות טקסט במקרה של אירוע חירום משריפה ועד פח”ע
  • חיבור למצלמות האבטחה במתחם

פלטפורמת ניהול המגדל החכם החדשנית מאפשרת:

  ניהול יומיומי ממוקד:

  • ניהול אפקטיבי של כל התהליכים היום-יומיים והמשימות בפלטפורמה אחת (ניהול משימות וצוות)
  • אפליקציות לצוות הניהול מאפשרת בקרה 24/7 ותקשורת בין צוות המגדל
  • ממשק ניהול, פתיחת קריאות ודיווח על תקלות לדיירים באפליקציה סלולרית
  • בקרה על רמת השירות וזמני המענה לקריאות במגדל על פי מידע סטטיסטי
  • טיפול מהיר ואישי בתקלות שבר ובבעיות דיירים
  • פתיחת קריאת שירות מופנית אוטומטית לטיפול של המחלקה ואיש הצוות האחראי
  • קבלת עדכון בזמן אמת על סטאטוס הקריאה בחברת הניהול
  • קבלת עדכון על אופן הטיפול סיומות וסגירת קריאת השירות
  • ניתוח זמני התגובה של הצוות וזמני הטיפול בתקלות ודיווחי דיירים לשם השתפרות מתמדת

  בטיחות וביטחון:

  • שליחת הודעות פוש או הודעות טקסט לדיירים במקרים של אירוע שריפה ואש
  • שליחת הודעות ונהלים לדיירים בזמן אמת במקרה של אירוע חירום פלילי או פח”עי – שליחת עדכונים בזמן אמת בדבר הפסקות חשמל או השבתת מעליות
  • עדכון שוטף של הדיירים על ידי הנהלת המגדל הזמן אירוע חירום